باشگاه تکلیف را زودتر روشن کند یا یحیی برود یا درویش
92176
فتح آبادی: علی دایی بهترین گزینه ایرانی است اگر نشد مربی بزرگ خارجی
21 مهر 1402 19:04
آرش جعفری -  مهاجم سابق و ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس عقیده دارد این تیم در بازی با گل گهر با توجه به شرایط زمین بازی خوبی انجام داد هرچند که 50 درصد توانایی خودرا به نمایش گذاشتند تا مصدوم نشوند.

روزنامه گل

غلام فتح آبادی مهاجم سابق و ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا درخصوص بازی شاگردان یحیی گل محمدی مقابل گهر گفت: روی هم رفته بازی خوبی بود. من عقیده دارم با توجه به بازی خوبی که از پرسپولیس مقابل الدحیل با توجه به شرایط خوب زمین تیم قطری دیدم، این بازی هم بر روی زمین ناهموار به اصلاح چمن آزادی خوب بود و بازیکنان 50 درصد توانایی خودشان را به نمایش گذاشتند تا هم مصدوم نشوند و هم برنده بازی باشند که متاسفانه دو بازیکن پرسپولیس مصدوم شدند ولی خوشبختانه یک پیروزی خوب را کسب کردند. البته این بازی یک نکته خوب دیگر هم داشت و آن گلزدن شهاب زاهدی بود که موفق شد یک گل زیبا به ثمر برساند.

فتح آبادی در دامه با اشاره به گلزنی شهاب زاهدی درخصوص او گفت: من فکر می کنم گل به موقعی بود. این گل فشار ها را از روی دوش شهاب برداشت. زاهدی بازیکن خوبی است و من قبلا به شما گفته بودم او باید درباکس قرار بگیرد تا بیشتر مثمر ثمر باشد . او جاگیری خوبی در محوطه جریمه داشت و با یک تاچ به موقع و ضربه بیرون پا گل قشنگی را زد . من شبیه این گل را اگر اشتباه نکنم هفته گذشته در لالیگای اسپانیا دیده بودم. بالاخره شهاب دراروپا بازی کرده و چنین حرکاتی را به خوبی یاد گرفته است.

مهاجم ملی پوش سابق پرسپولیس در ادامه در مورد مصدومیت بد موقع یاسین سلمانی گفت: من خودم زمانی که بازی می کردم 3 مرتبه عمل مینیسک را انجام دادم و در واقع زمان بیشتر مینیسک بازیکنان آسیب می دید اما الان نمی دانم چرا بازیکنان رباط پاره می کنند. من عقیده دارم این رباط پاره کردن ها می تواند به خاطر تغذیه بد، نوع تمرین، نوع بدن سازی؛ خستگی بیش از حد و مدام در سفر بودن و در آخر نداشتن ریکاوری خوب باشد. البته زمین چمن خراب هم تاثیر گذار است. الان در مورد یاسین سلماین خستگی ، سفر زیاد و نداشتن ریکاوری مناسب و در نهایت چمن بد ورزشگاه آزادی باعث شد که او مصدوم شود. البته من شنیده ام او از گذشته یک درد کهنه هم داشته است. به هرحال امیدوارم زود تر خوب شود و بتواند به پرسپولیس کمک کند چون بازیکن تاثیر گزاری است.

غلام فتح آبادی درمورد کسر یک امتیاز از پرسپولیس و اینکه در روند تیم تاثیر خواهد داشت گفت: به نظر من این کاردرستی نبود. پرسپولیس خلافی نکرده بود. من فکرمی کنم این به خاطر فشار اصفهانی ها بود . زور آن ها در فدراسیون زیاد است. تاج هم بالاخره یک اصفهانی است. این ها می خواستند بگویند پرسپولیس را هم جریمه کردیم. با تمام این اوصاف من فکر می کنم در نهایت در استیناف این رای شکسته شود و فقط جریمه های نقدی را بگیرند. این کسر امتیاز تاثیری در سرنوشت دو تیم ندارد.

غلام فتح آبادی سپس در خصوص فسخ قرارداد یک طرفه یحیی گل محمدی و اینکه رفتن احتمالی یحیی در این شرایط درست است یا خیر گفت: من شنیده ام که علت فسخ یحیی به خاطرمشکل با درویش است البته مشکلات مالی هم مزید بر علت است. شما نگاه کنید در استقلال هم خطیر خودش بازیکن می گیرد اینجا هم درویش خودش مهاجم خریده است آن هم بدون اینکه نظر سرمربی را بگیرد . این کارها باعث مشکل می شود. از سوی دیگر باشگاه مطالبات بازیکنان و مربی را کامل نداده است. حالا من می گویم کار که به اینجا کشیده است، باید یکی بماند و یکی برود. بنابراین یا درویش برود و یا یحیی و آن یکی بماند. الان باید تکلیف مشخص شود تا تیم کارش را در آینده بدون حاشیه ادامه دهد. البته من عقیده دارم تیم بدون یحیی به مشکل می خورد. البته این احتمال را هم می دهم بزرگتری مثل پروین قدم جلو بگذارد و مشکل این دونفر را حل کند و درواقع پروین از یحیی بخواهد که بماند. متاسفانه هفته دیگر لیگ دوباره از سر گرفته می شود بنابراین بهتر است هر چه سریعتر در این خصوص تصمیم گرفته شود. اگر قرار است یحیی برود خیلی سریع یک مربی خوب جایگزین او شود.

فتح آبادی در خصوص اینکه چه کسی می تواند جانشین یحیی شود گفت: اگر قرار است جانشین یحیی ایرانی باشد بهترین فرد علی دایی است ولی اگر قرار است خارجی باشد باید یک مربی بزرگ خارجی بیاورند. این بازیکنان یک مربی بزرگ می خواهند یحیی مربی بزرگی بود وبا موفقیت در پرسپولیس بزرگتر شد بنابراین باید مربی بزرگتر از یحیی به پرسپولیس بیاید. این بازیکنان از مربی کوچگ حرف شنوی نخواهند داشت وتیم به مشکل می خورد.

#غلامرضا فتح آبادی #پیشکسوت پرسپولیس #پرسپولیس #اختصاصی گل #آرش جعفری
داغ ترین خبرها
تازه ترین خبرها